2011.04.19.
21:59

Írta: Tsabee87

Az Államokban is elindul az Egészség Magazin

 
"We want the Health Magazine!" - ezzel a felkiáltással vonult utcára több tízezer kisnyugdíjas az Egyesült Államok több pontján. Kitartásuk pedig meghozta a várva várt sikert: Obama kikérte tanácsadói, valamint a mindig vidám elnöki külön ló véleményét, és úgy döntöttek az Egészség Magazinra az Egyesült Államokban is szükség van.

"Először csak a műsor licencét szerettük volna megvásárolni, ám a jogokat birtokló műsorvezető nem beszél angolul, ezért azok a tárgyalások kudarcba fulladtak, végül hát úgy döntöttünk a legjobb lesz eredeti nyelven sugározni ezt a frenetikus show műsort." - mondta Obama az őt körül vevő újságíróknak, majd pedig engedve az unszolásuknak állathangokat kezdett utánozni.

Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy vajon mit szólt mindehhez a szőrbe zárt ember, a műsorvezetője, Brunner Krisztián.
"Éppen a kedvenc kaktusz jelmezemben múlattam az időt, mikor kaptam a hírt. Tátott szájjal csodálkoztam. (lásd a képen - a szerk.)" - nyilatkozta Krisztián, utána pedig mindenkit megnyugtatott, hogy a kaktusz jelmez tüskéi egészségre ártalmatlan műanyag bigyókból vannak, és igaz, hogy picit csikiznek, de pont ezért nőtt annyira a szívéhez ez a nem mindennapi maskara.



 "Az elnök úr a különgépével jött el értem és megengedte, hogy pilótának öltözzek, sosem voltam még ennyire boldog, (kivéve a bohókás  kaktusz jelmez megvásárlásakor - a szerk.) nagyon szeretek szerepjátékokat játszani, ha kell az ágyban is."

Az első kézfogás. Az elnök emberei kérdőre vonó tekintettel szemlélik Obamát. Ekkor még azt hitték a gépet is Krisztián fogja vezetni. Később természetesen jót nevettek balgaságukon.

"Vicces volt az első kézfogásunk, ugyanis tréfából a középső ujjammal megcsikiztem Obama tenyerét, persze ő egyből vette a lapot és fennhangon kacagott. Kellemes kézfogása van. Elsőre kicsit megrökönyödött, hogy ugyan miért nem egyforma színű a fejem és a kezem, azt hitte, valami montázs vagyok (nevet - a szerk.). De gyorsan megnyugtattam, hogy ez nincs így, ő pedig felajánlotta, hogy szólítsam nyugodtan Baracknak, poénból nyomtam is egy barackot a fejére, amin megint kacagni kezdett és elmondta, hogy ők ezt "pícsnek" (peach - a szerk.) ejtik. Hihetetlen egy pali." - mesélte izgatott, furán emelt hangon Krisztián a történteket.

"A hangulat kiváló volt a gépen. Az elnöki külön lónak be sem állt a szája, jobbnál jobb poénokkal gondoskodott a hangulatról, erről kép is készült, sajnos én nem vagyok rajta, mert éppen a mellékhelyiségben voltam és fostam. Szerintem a pástétom volt az oka." - mondta még picit mindig elzöldülve az Egészség Magazinok fenegyereke.


Az elnöki külön ló most is kitett magáért és alaposan megdolgoztatta a rekeszizmokat.


Obama irodájában megtörtént az ilyenkor protokolláris kézfogás is. Krisztián és Barack igazán boldogok voltak, habár az igazsághoz hozzátartozik, hogy az elnök asztali gorillabébije nem tudta leplezni csalodottságát és kézfeltartással tiltakozott az Egészség Magazin bevezetése ellen.
Obama kedvenc, vállon ülő papagája jól láthatóan megint felszedett pár kilót. Az elnöki külön ló pedig most sem szeretett volna lemaradni a fotózásról.


Krisztián a fiatal rajongóival is pózolt. A 10 éves Mohamed eléggé zavarban volt, hogy a mester ilyen közvetlen és átöleli őt. Mindeközben a kis E.T. irigykedve figyeli az egész jelenetet. Omar pedig büszkén mutatja, hogy már 5 éve arra vár, hogy legyen Egészség Magazin az Államokban is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parhuzamosvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr952841000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása